Zpět na seznam článků     Zpět na článek

Komentáře ke článku

 
 
 BBCode
--==[FReeZ]==-- | E-mail | Website11.8.2006 17:52
ok, chapu te a souhlasim v tom, ze weby muze delat kazdy, to ano. Ale kvalitni weby uz kazdy delat nemuze.

Osobne nevim ani o jedinem cloveku, ktery umi dobre programovat, kodovat, vymyslet textovy obsah a zaroven jeste i tvorit grafiku. Pokud o nekom takovem vis, posli sem odkaz na jeho stranky, nemuzu totiz uverit, ze by takovy vseumel vubec existoval, natoz aby pracoval sam a ne pro nektere z techto studii...
XRAsa | E-mail | ICQ 22838352311.8.2006 14:27
no webdesignerské studio udělá lepší grafiku než já ale to jen z jednoho důvodu já nejsem grafik a nikdy nebudu protože nemám garafický cit ale znám lidi kteří ho májí a dělat weby se může naučit dělat každý.... takže ten kdo má grafické cítění to zvládne lépe než nějaké studio protože si všechno dělá přesně jak potřebuje..... ja osobně jsem nikdy XHTML nepoužil a to s jednoho důvodu nevidím důvod proč ho používat přináší pár novot a pár omezení, ale výhod těch zatím moc nemá takže nevidím zatím důvod, možná kdybych byl profík ale já dělám weby pro zábavu a jen když mě někdo přímo požádá tak mu pomůžu a většina webdesignerský studií ne jenže dělá weby na stejné nebo horší úrovni ale navíc jsou to zloději! Protože dát 10000 za jednu blbou PHP "profi" šablonu s redakčním systémem to je fakt hrůza a když chceš aby ti udělali něco na míru tak klidně půjdeš i do 25000Kč to je doopravdy pěkné.....
--==[FReeZ]==-- | E-mail | Website11.8.2006 7:53
compman.: co ja vim, tak z flashe text neindexuji, pokud se nejedna o HTML, mohl bys mi proto dat nejaky odkaz na flashovou stranku, ze ktere google, popr. jiny vyhledavac zaindexuje i text? Diky
compman.11.8.2006 4:18
XRAsa: co ja vim, tak vyhledavace indexuji text z flashe, pokud je ten text v TextArea nebo v TextInput..
--==[FReeZ]==-- | E-mail | Website11.8.2006 3:47
jeden člověk nedokáže udělat lepší web než deset lidí je to přesně naopak protože levá ruka neví col děla pravá
=======================================
Neni to presne naopak, nekdo je napr. velice dobry v grafice, jiny umi skutecne kvalitne a poutave sepisovat texty, dalsi je vyborny koder, dalsi skvely programator a kazdy z tech jednotlivych lidi umi vemi dobre to sve.

Tvuj nazor nechapu, pravdepodobne nemas moc zkusenosti, co se tyce webu, ale zjisti si co je to webdesignerske studio a nejake takove si vyhledej, podivej se na grafiku i na kod a zjistis, ze se tomu nikdy sam nevyrovnas, protoze nikdo nemuze umet vsechno tak kvalitne, jako kdyz jeden clovek dela jednu vec...
--==[FReeZ]==-- | E-mail | Website11.8.2006 3:43
XRasa: <em> a <strong> tam nejsou ale nemají se taky používat

Coze ??? em a strong se nema pouzivat? ROFL, rad bych vedel jestli si rikas webdesigner, nebo myslis, ze jsi webdesigner. Pokud ano, mohl bys prosim pridat do komentaru odkaz na tve stranky? Rad bych se podival jaky produkujes kod, kdyz mas tak obskurni nazory na nektere veledulezite TAGy.

Co se tyce HTML, to je uz mrtvy jazyk, dobre stranky se pisi v XHTML
XRAsa | E-mail | ICQ 22838352310.8.2006 15:47
ja si myslím že JavaScript by na stránce neměl být vůbec, protože je hodně lidí co je má zakázaný a ne všchny scripty všude fungují tak jak mají.... vždycky hledat nějakou alternativu a pokud skutečně žádná neexistuje tak až pak použít JS.... a ke flashi to je nádherná věc ale na web který slouží hlavně k tomu aby přinesl nějaké informace, tak tam flash nesmí být protože je sním opět problém a navíc vyhledávače neindexují flashové prezentace ale tím nechci flash shazovat protože některé flashové díla jsou fak skvělá.....
someoneother10.8.2006 14:31
Názor na client-side scripty (javascript)? Patří nepatří do "dobrého webu"? Kontrolujete formula¨áře před odesláním pomocí server-side scrpitů nebo raději javascriptem/VB-scriptem? Má na "dobrém webu" místo pull-down menu, které bez client-side neuděláte (s vyjímkou flashe) nebo v tomhle ohledu spoléháte jen na flashové pluginy?
XRAsa | E-mail | ICQ 22838352310.8.2006 11:52
takže k těm tagům <b> <i> <u> <font> <center> jsem napsal že se nemají používat a <em> a <strong> tam nejsou ale nemají se taky používat (jen tak když si přečteš nadpis psal jsem o tvorbě webu pomocí HTML a CSS takže nevím proč tam pleteš XHTML a PHP) o optimalizaci jsem psal a o grafice jsem řekl že nemá být založená na obrazcích a nic víc není potřeba vědět to že má být nenásilná aby neodvracela pohled je už povrchní věc a nemá s dobrým webem nic společného, protože já se bavíl o dobrém webu s pohledu použitelnosti..... to samé o textu povrchní věc a tvůrce webových stránek většinou obsah neovlivňuje ale jen tam vkládá text který mu dodal zákazník (pokud je to web na zakázku samozřejmě) nesouhlasím že jeden člověk nedokáže udělat lepší web než deset lidí je to přesně naopak protože levá ruka neví col děla pravá :-) o SEO jsem se nezmínil protože je to jen pojem který obsahuje několik pravidel a ty pravidla jsou věci o kterých jsem psal (validita atd.) takže to co jsi ty napsal je z části pro úplně jiný článek a z druhé části je tvůj subjektivní názor a dá se o něm silně pochybovat.... navíc bych něco řekl o XHTML to je prozatím naprosto zbytečná věc XHTML přináší jen omezení a nemá oproti HTML moc výhod.... ale díky za příspěvek...
--==[FReeZ]==-- | E-mail | Website9.8.2006 23:38
je to probrano prilis obecne:
co se tyce tagu <b> <i> <u> <font> <center> atp. tak ty se nemaji pouzivat v XHTML, protoze jsou zastarale (obsoleted) misto nich je <em> a <strong> je to lepsi i kvuli SEO, ktere v clanku jaksi chybi...

Dobry web musi splnovat sematicka a typogracika pravidla, musi byt optimalizovan pro vyhledavace i nejpouzivanejsi prohlizece (MSIE, Opera, FireFox popr. jeste Safari), byt validni a mit nenasilnou grafiku, ktera uzivateli umozni soustredit se na text.
Text by mel byt co nejvic kontrastni, dobre vypadajici i formatovany, snadno pochopitelny a psan strucnou formou, aby v sobe nesl pokud mozno co nejvyssi informativni hodnotu a ne jen suche blaboleni. Typograficka pravidla jsou nejmene dodrzovana, protoze jsou dalo by se rici nejslozitejsi.

Pokud ma jeden clovek tvorit XHTML, CSS, PHP, SQL, Grafiku a jeste k tomu dbat na typografii, semantiku a validitu, pak se jeho dilo vetsinou nevyrovna produktu spickoveho webdesignerskeho studia, ve kterem jeden clovek dela jednu vec.

Spravne tedy Grafik tvori grafiku, progrmator PHP + SQL, koder XHTML + CSS, copywriter text, korektor muze opravovat text a mozna ze nekde maji take nekoho, kdo dohlizi na SEO (cili SEO konzulant, popr. jiny expert)

Cili nejlepsi stranky jsou tvoreny teamem specialistu a ne jednim clovekem

Stránky: 1 2 3 4 5