Zpět na seznam článků     Zpět na článek

Komentáře ke článku

 
 
 BBCode
jméno | 85.135.42.*3.10.2014 17:59
:-D :-D :-D článek, ala fantasmagorické teorie mě velmi pobavil :-D :-D :-D Píšete absolutní bláboly :-D Zanechte toho raději.
Slazer | E-mail | ICQ 2302510601.5.2007 11:51
ano som sprostý, ignorujte predchodzí komentár;) dík za pochopenie
Slazer | E-mail | ICQ 23025106022.4.2007 1:12
A ečte maličkosť. Ak by si bol taký dobrý a nejakým spôsobom označil to miesto kde stačí dať mincu, bol by som rád. Viem asi kde ale nechcem moc riskovať..predsalen elektrina je elektrina
Dawe | 84.16.105.*17.3.2007 10:09
To te jen napadlo ale neni tomu tak
Thomas | 85.70.105.*11.3.2007 20:39
Tak me napada ze to by se asi musely zpojoit ty dve mezery k sobe ale taky ty obe casti k sobe leva i prava protoze pokud zde projede tak naprava spoji levou i pravou stranu!!
Dawe | 84.16.105.*9.3.2007 19:51
Zalezi na typu prejezdu, ale nezustanou dole pokud ten obvod prestanes zkratovat
.cCuMiNn. | E-mail | Website | PGP7.3.2007 20:55
Slazer: Podle mě zůstanou závory dole, tak dlouho, dokud to opět nerozpojíš.

----------
Teprve když vstáváte s hackingem a uléháte s myšlenkou na něj, máte šanci být hackerem.
Slazer | E-mail | ICQ 2302510607.3.2007 20:49
Pekný článok. Len jednu vec by som sa chcel spýtať jednu vec.
Ak sa zopne prvý obvod na koľajniciach a závora sa uzavrie tak bude zapadnuta az dovtedy kym sa nezopne ten druhy obvod? Alebo po case sa vratia do pôvodnej polohy? Viem že to asi závisí aj od druhu, ale berme do úvahy najpoužívanejšie zariadenia.
Dík za odpoveď.
bonusak | 85.160.69.*23.2.2007 6:35
.cCuMiNn. : naprosto s tebou souhlasim ovsem nemyslim si ze jde o nejaky extra velky probelm a v zasade se nemuze nic stat co by ohrozilo dopravu zasadnim zpusobem Kuprikladu : jede rychlik nove zreknostuovane trati kdyz by jsme kolejnici prerizli byt 1 tak navestidla v danem useku spadnou na cervenou a to z bezpecnostniho hlediska kdybychom sotjici vlak chteli rozej je to temner nemozne postavit mu jakou koli jinou navest nez stuj tzn. vsechny obvody jsou koncipovany maximalne pro zastaveni vlaku , co dopravy na prejezdu nedo dostat do stavu zarizeni kde se zablokuje,v CR existuje nekolik systemu ovladani vlakoveho zabezpecovace take je zde vice modelu pro jeji pripadnou sabotaž, osobne delam za zabezpecovacim zarizeni ktere je velmi specificke kde by k mensi sabotazi dojit mohlo ovsem opet jen zastavit dopravu, ovsem i zastaveni dopravy muze mit sve nasledky :)
.cCuMiNn. | E-mail | Website | PGP22.2.2007 13:05
Celkem často dostávám vzkazy přes ICQ nebo e-mailem, že by tento článek měl být stažen, protože informace v něm uvedené jsou nebezpečné a mohly by ohrozit životy lidí. Osobně si nemyslím, že je nebezpečné zveřejnění této bezpečnostní mezery, jako spíše mezera sama. Pokud tento článek stáhnu, stejně se najdou lidé, kteří to budou zkoušet, protože ale nebude všeobecné povědomí, stejně s tím nikdo nic dělat nebude. Pokud jsou si všichni nebezpečí tohoto nedostatku vědomi, měli by o něm mluvit a poukazovat na něj, ne jej zapírat a předstírat, že žádný problém není. Problém tu totiž stále bude a pokud se s tím nebude nic dělat, mohou skutečně umírat lidé. Je smutné, že teprve potom se tímto problémem začne někdo zabývat, i když by se tento problém měl řešit již nyní, dokut je ještě čas… Tolik k odůvodnění, proč zde tento článek nechám s klidným svědomím vystaven i nadále…

----------
Teprve když vstáváte s hackingem a uléháte s myšlenkou na něj, máte šanci být hackerem.

Stránky: 1 2 3 4 5 6