.DLL

HackForum

.DLL#
Chtěl jsem se zeptat jestli je možné zjistit source code z .DLL?
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail22.10.2020 8:28
re: .DLL#
Za jakým účelem? Původní source z toho určitě nedostaneš...
(odpovědět)
Łacoste | 178.23.216.*24.10.2020 14:17
re: .DLL#
Ahoj, source code z dll už nedostaneš, můžeš ho pouze dissasemblovat a zjistit tak endpointy k některým jeho funkcím atd. Využívají toho třeba vývojáři herních cheatu.
(odpovědět)
Serialized | 2a00:ca8:a1f:6196:d0d1:b824:ebb5:*24.10.2020 14:27
re: .DLL#
Odpověď je: Ano, dá se.

Pak je tady ještě další možná specifikace dotazu: Je možné se dostat k původnímu zdrojovému kódu DLL knihovny? A tady záleží na tom, v jakém jazyce byla ta DLL knihovna napsaná.

Pokud byla napsaná například v C#, je možné (ne však ve všech případech) získat původní zdrojový kód. Stejně tak v případě, že byla DLL knihovna napsána přímo v Assembleru.

Pokud však byla DLL knihovna napsána například v jazyku C/C++, je možné dostat k původnímu kódu jen přibližně kvůli ztrátě informace během kompilace.

Jinak obecně se tomuto postupu říká reverzní inženýrství (reverse engineering nebo reverse code engineering) nebo jednoduše reverzení.

----------
Sec-Cave.cz - [link]
(odpovědět)
RubberDuck | E-mail | Website24.10.2020 18:32
re: .DLL#
Viděl jsem jednoho člověka co nějákým způsobem cracknul takové mod menu do hry GTA 5. Tak mě tak zajímalo jak to asi udělal. V podstatě je to DLL které injectnete do hry pomocí nějákého injectoru.
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail27.10.2020 18:37
re: .DLL#
Cracknul DLL nebo crackoval nějaký loader?
(odpovědět)
Łacoste | 178.23.216.*29.10.2020 15:29
re: .DLL#
To nevím pravděpodobně asi DLL je to paid mod menu takže musíte zaplatit. Nejspíš někdo kdo to koupil mu poslal DLL a on to cracknul. Ty soubory mám takže můžu poskytnout. V podstatě je tam bud manualni injectnuti pomocí nějákého injectoru Xenos64 a nebo tam mají vlastní loader. Jenže se musíte nejspíš přihlásit.
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail2.11.2020 12:35
re: .DLL#
Nevím, jak je to řešené zrovna u GTA 5, ale herní společnosti většinou uvolňují nějaké nástroje pro modifikaci vzhledu hry (říká se tomu módování).

Jinak pokud se injektuje DLL knihovna, znamená to, že nějakým způsobem ovlivňuje workflow kódu. Většinou se pomocí techniky injektování kódu hookuje některá z funkcí, která má na starost zájmovou funkcionalitu a pozmění se data tak, aby dělala funkce něco jiného (většinou přesměrováním vykonávání kódu).

To ale v dnešní době není uplně jednoduchá záležitost, protože existuje nemalé množství anti-cheat nástrojů, které hlídají, zda není s procesem hry nějakým způsobem manipulováno.

Pokud by ses chtěl téhle tématice věnovat, první si uvědom, že to není záležitost na jedno odpoledne. Pochopit základy není sice úplně těžké, ale nějaký čas to zabere. Stejně tak naučit se programovat (většinou C/C++, C# - ale obecně je možné použít každý jazyk, který ti umožňuje pracovat s pamětí). Co ale potřebuješ při tvorbě podobných hacků znát velmi dobře je reverzení, disassemblování a s tím spojené věci (dosta často se jedná o jazyk symbolických adres - assembler - a to už je druhý programovací jazyk, který musíš pochopit aspoň na základní úrovni).

Na oplátku se naučíš hromadu věcí, které jen tak někdo neumí a v budoucnu je velmi efektivně dokážeš přetavit v něco, co tě může živit a zároveň bavit.

Pokud jsem tě neodradil a máš stále chuť to zkusit, začni třeba [link] nebo [link] nebo [link]
Fór je celá řada. Jen si vybrat.
Hodně štěstí.

----------
Sec-Cave.cz - [link]
(odpovědět)
RubberDuck | E-mail | Website29.10.2020 22:17
re: .DLL#
Nebál bych se začít třeba na cs:go. Začít něčím hodně lehkým, jako je bhop, trigger bot, glow.
(odpovědět)
Łacoste | 178.23.216.*1.11.2020 2:07
re: .DLL#
Dozvěděl jsem se že “Exploitly auth server“.
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail5.11.2020 13:49
re: .DLL#
Konkrétně teda v C sharp.
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail24.10.2020 21:31
re: .DLL#
C# DLL by měla jít dekompilovat do velmi pěkně čitelné podoby, pohledejte nějaký ten dekompiler a vyzkoušejte.

----------
2 + 2 = 5, for extremely large values of 2
(odpovědět)
Vrtule | E-mail | Website | PGP | ICQ 3329700402.11.2020 10:53
re: .DLL#
Mám jetbrains ale upřímně vůbec nevím jak to udělat.
(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail4.11.2020 8:19
re: .DLL#
Zdravím, developujem platený cheat do CSGO, v našom teame máme 2 ľudí, čo sa tomúto venujú. Reversujeme DLLka z hry (moduly). Keďže je to v C++, k originálnemu sourcu sa nedostaneme, dostaneme sa iba k assembly language, čo je jeden krok k počítačovej "reči".
GTA je na tom pomerne podobne, internal cheaty, ktoré sa taktiež volajú mod menus musia byť v rovnakom jazyku, akom bola naprogramovaná hra - C++.
Ak je mod menu externam - napríklad v C#, odporúčam dnSpy, ukáže ti pomerné presnú rekreáciu zdrojového kódu, niekedy by sa dokonca takmer skompiloval bez zmeny.
(odpovědět)
filip_f | 173.199.90.*10.11.2020 18:38
re: .DLL#
Zdravím, byla by možnost vás někde kontaktovat? Např. discord.

(odpovědět)
xDiabl0 | E-mail10.11.2020 20:46

Zpět
Svou ideální brigádu na léto najdete na webu Ideální brigáda
 
 
 

 
BBCode