Zpět na seznam článků     Zpět na článek

Komentáře ke článku

 
 
 BBCode
child_of_3dom13.9.2004 13:35
Los: sooooooooooooryyyyy, to skutecne nebylo na tebe;)
.cCuMiNn.13.9.2004 9:07
Chlid_of_3dom: To bylo asi na mě, že? No s tím rozdělením scannerů - nějaké bych nechal i když zrovna ten cgi jsem mohl nejspíš vynechat. Nezapadl příliš mezi ty ostatní a když jsem uvedl jej, mohl jsem uvést i další druhy. Scannerů existuje opravdu velké množství, z nich každý je zaměřen na nějakou specifickou věc. Ovšem za ty komentáře to stálo.

COFFEE_: S tou stupnicí vývoje máš pravdu a s tvým výkladem slova "hacker" plně souhlasím. V této věci přiznávám uvedení mylných informací :( Stydím se :(
K otázce jak je to dávno od mých začátků ti odpovím, že moc ne a díky tomu si na ně ještě dokážu vzpomenout :) Chápej nějak článek začínat musí a tento úvod mi přijde celkem cool :)
Los...12.9.2004 18:04
child_of_3dom: Tak teď jsem tě nepochopil... Bylo to fakt na mě? Jaký rozdělení, kde?
child_of_3dom12.9.2004 17:11
tohle si napsal ty: cgi skener je pro me cgi script, ktery neco skenuje(porty/chyby/domeny/cokoliv), ale rikas, ze nemuzes radit CGI scannery mezi scannery portu/domen.... neodporuje si to navzajem? mozna, ze se Los nevyjadril uplne presne, nenapsal vsechny moznosti, ale je to snad pravda, ne? podle me muze byt "hromadny scan" klidne I scanovani CGI. Los: moc se mi nelibi to rozdeleni tech scanneru na ty skupiny:o), to je fakt... treba me ted setrete, ale nejak takhle sem si to doted vysvetlovat.....
Kub@z_11.9.2004 19:39
Dobre, ja bych to rek proste takhle: "Hromadny scan" je cokoliv, co hleda urcitou vec na vetsim mnozstvi masin... staci? ;)
.czokl11.9.2004 0:38
ad hromadne scany2: jeste polopateji: projizdim blok domen a testuji, zda maji sustenou sluzbu ftp. podle tveho vykladu, kdyz nehledam trojany ani zadnou chybu tak se nejdena o hromadny scan?
.czokl11.9.2004 0:36
1) vim jak fungujou skenery
2) napisu to uplne polopate, doufam ze uz to nekomu dojde. CGI SCANNER muze byt scannner vulns v CGI scriptech, ale taky to muze byt jakykoliv jiny skener napsany jako CGI script. To uz tady parkrat zaznelo. Ale jak muzes radit Cgi scanner(at uz ve smyslu hledani vulns) mezi scannery portu/domen ?
ad hromadne scany - hromadne -> hromada. takze je jedno co dopici hledas, kdyz testujes hromadu veci(portu,domen, chyb..) tak uz je to snad hromadny scan!!!

pokud se vam ta pasaz(mimo jinych) okolo skenovani zda v poradku, tak je mi lito, ale nemame o cem diskutovat.
Kub@z_10.9.2004 21:28
czokl: Ano, jsi sam :)... pojmem CGI Scanner - jak uz rekla wicked - vetsinou vyjadruje cosi, co vyhledava cgi scripty s nejakou znamou chybou... samozrejme se to neda uplne zarucit, ale proste oscanujes nejakej webovej server a scanner ti zahlasi ze tam je soubor counter-with-error.cgi a jak ho vyuzit

A hromadnymi scany neni mysleno prohledavani cgi (i kdyz mozna taky :)), ale proste ten scanner si vezme urcitej rozsah ip, opinguje vsechny stroje a tam, kde dostane odpoved, vyzkousi nekolik znamejch chyb (treba v RPC, nebo rovnou zjisti, ze tam bezi nejakej trojan). Je to takovej brutalni nastroj pro lamery, ktery nic neumi a chtej se bavit tim, ze nekomu zformatujou disk
CoFFEE_10.9.2004 21:10
wicked: ja RIKAM ze php je jazyk :) a to PHP o bezi na serveru je interpret... nic vic nic min... stejny jako s perlem a pod... i kdyz se daj pouzit i jako standalone skripty nebo programy
.czokl10.9.2004 19:44
opet citace: "hromadné scany, vyhledávající na síti stroje s určitým softwarem, chybou nebo trojským koněm." o vetu pred to autor zase nazval "hromadné scany". tedy, hromadne skeny == cgi skeny, chapu to dobre? nebo cgi nespada do kolonky software? nebo dokonce enbeha na strojich ale po horach? tak to se mam teda jeste hodne co ucit.

Stránky: 1 2 3 4 5 6