Vážení zákazníci,
během dnešního rána, v době od 8.30 do 09.00, jsme čelili rozsáhlým distribuovaným DoS útokům.
DoS útok znamená masivní, jednorázové přetížení některých serverů, které někdo úmyslně podnikne se záměrem způsobit jejich nedostupnost. V našem případě došlo rovněž k přetížení hlavního firewallu, což rovněž zapříčinilo nedostupnost některých našich služeb a zákaznické podpory.
Pokud jste v uvedené době zaznamenali výpadek služeb provozovaných u nás nebo jste se nemohli dovolat na naši zákaznickou podporu, problém byl způsoben DoS útokem, který byl zatím největším, jakému jsme museli čelit, a jehož pachatel je zatím neznámý.
Proti útokům jsme okamžitě podnikli vhodná protiopatření. Během několika desítek minut se našim technikům podařilo celou situaci stabilizovat a všechny poskytované služby jsou opět dostupné v obvyklé kvalitě.
O výpadku jsme okamžitě informovali v našem Zákaznickém centru, na naší facebookové stránce a rovněž na webu [link] který je určen pro takovéto situace. V podobných případech doporučujeme sledovat právě tento web, kam umisťujeme nejaktuálnější informace.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Petr Šmída, ředitel ACTIVE 24
|