Autor: PR článek | 11.4.2016 |
Hned na úvod důležitý fakt, Centrum výzkumu názoru klientů provádí průzkum internetu na své náklady. S nabídkou na získání certifikátu jsou telefonicky osloveny až společnosti, které celou kontrolou projdou. „Nikdo u nás neplatí předem. Máme jedinečnou metodu díky níž dokážeme prozkoumat celý virtuální svět a zjistit zda se někdy o prověřované společnosti psalo, nebo mluvilo v negativním smyslu. Pokud ano, takovou firmu vůbec neoslovujeme. Ty, které průzkumem projdou, oslovíme a nabídneme jim zaslání certifikátu „Prověřená společnost“, upřesnil ředitel Centra výzkumu názoru klientů Tomász Kwiek, s tím, že cena certifikátu, včetně samolepek je 700 Kč plus poštovně. Celá částka však nepřesahuje tisíc korun.
Za dva roky fungování v ČR získalo tento certifikát bez mála osmdesát tisíc firem a skutečnost, že přínos pro společnost, obraz její důvěryhodnosti, vysoce převyšuje celkové náklady, potvrdili, jak sami držitelé certifikátu, tak nezávislí blogeři. „Musím říci, že jsem pozitivně překvapen. V odvětví, ve kterém pracuji, je nesmírně důležitá důvěra zákazníků v mou osobu, protože mi svěřují své peníze. Několik lidí mi řeklo, že když hledali informace o mé činnosti, našli také mou vizitku na stránkách Prověřené společnosti, která je po zadání názvu mé firmy a města viditelná v první pětce hledaných výsledků. Pokud máte reálné požadavky – určitě budete spokojení. Certifikát Prověřená společnost dělá to, co by měl dělat, vzbuzuje důvěru mezi zákazníky. Na druhé straně – nepočítejte s tím, že když vlastníte malé holičství na sídlišti, tak se po roce stanete celostátní sítí,“ svěřil se se svou zkušeností jeden z držitelů certifikátu na webu ekonomikon.cz.
Všichni, kteří by chtěli doložit důvěryhodnost svého podnikání a zvýšit svou konkurenceschopnost najdou vše potřebné na stránkách www.cvnk.cz nebo www.proverenaspolescnost.cz.