Autor: .cCuMiNn. | 17.7.2013 |
Facebook sice popírá, že by bylo něco takového možné, ale přiznejme si, že aby byla zákaznická podpora schopna vyřešit všechny problémy, se kterými se na ni zákazníci obracejí, určitě by se jim takový přístup hodil. Tvrzení Katheriny proto zní docela přesvědčivě a nic nevylučuje ani varinatu, že mají zaměstnanci firmy tento přístup stále k dispozici.
Jedinou skutečností, která toto tvrzení mírně znedůvěryhodňuje je skutečnost, že si před časem vjela Katherine Losse do vlasů s provozní ředitelkou Facebooku Sheryl Sandbergovou.
I když celá věc není vyloženě skandálního charakteru ukazuje se, že spousta lidí nemá vůbec ponětí o tom, že by k jejich soukromým datům mohl mít přístup ještě někdo další. Navíc podle komentářů u odkazovaného článku, jsou podobné praktiky běžné rovněž u českých provozovatelů internetových služeb. Určitě je tedy dobré, být si vědom toho, že se někdo může dívat...