Graph Search – sémantický vyhledávač bude hlavně akcentovat sociální a osobní vztažnost odpovědí vůči tazateli a stejně jako [kolibříkem upravený Google] preferovat celkový koncept dotazu (plynoucí z běžného užití jazyka) před klíčovými slovy. Umožní specifikovat hledání podle autora, klíčových slov, umístění, komentářů a dalších... některé filtry mají rozevírací nabídky... na zpřesnění vašeho hledání
(Centrum nápovědy FB).
Na základě informací od přátel, přátel přátel a lidí sdílejících veřejně (tedy na základě nastavení soukromí sdílejícího), se dle usmívajících zaměstnanců FB každému uživateli zobrazí jedinečné výsledky.
Škoda, že se z marketingových videí také nedovíme, co má FB v úmyslu dělat s kvanty nashromážděných informací.
Díky zprávám o posledních aktivitách Facebooku [např.] se pomalu rozpouští pečlivě budovaná iluze sociální sítě, a skrze cáry této iluze můžeme zahlédnout vyhledávač osobních informací, schopný indexovat, analyzovat a prodat soukromá data většiny lidstva.
Zatím Facebook Graph Search stále ještě běží pouze v beta verzi v americké angličtině. Přesto pokud (ještě) máte FB účet a nepřejete si něco anoncovat neznámým, doporučuje se: