Algoritmus úspěšnosti útoku do hry

HackForum

Algoritmus úspěšnosti útoku do hry#
Kamarád si začal navrhovat fotbalového manažera a požádal mě, zda bych mu neporadil s algoritmem, který by určoval, zda daný hráč vstřelil gól či nikoliv. Protože s tímhle nemám žádné zkušenosti a vylámal jsem si na tom znamenitě zuby, otáčím se s prosbou o radu/pomoc sem.

Pro jednoduchost: Hráč disponuje hodnotou udávající, jak je na tom technicky. Tato hodnota je v rozsahu 20 až 50. Proti sobě stojí dva hráči: útočník a brankář. Cílem je napsat algoritmus, který spočítá, zda útočník dal gól, brankář mu střelu chytil, trefil tyč nebo úplně minul bránu.
Je potřeba brát v úvahu extrémní situace, kdy jeden z hráčů má techniku 20 a druhý 50, a přizpůsobit tento stav situaci. Tedy nejslabší hráč může dát nejsilnějšímu brankáři gól, stejně jako nejslabší brankář může vychytat čisté konto proti nejlepšímu útočníkovi.

Pokud by někoho něco napadlo, budu vděčný nejen já:)
(odpovědět)
Duck | 83.240.111.*15.2.2012 23:11
re: Algoritmus úspěšnosti útoku do hry#
No jako první bych si určil šanci se kterou je schopen útočník střelit branku . Například 1/4 = 25%, poté vezmeme v úvahu technickou hodnotu 25(procenta) + 30(tech bodu ) + náhoda (Random , pokaždé se mění) 0-+15 = 35-75 , pokud je schopen brankář stejným způsobem dostat na stejnou bodovou hranici == vychytal , pokud ne propustil . Je to celkově nedořešený možná si pohrát s číslama pravděpodobnosti , ale mohlo by ti to pomoct .
(odpovědět)
sadd | 195.113.165.*16.2.2012 10:37
re: Algoritmus úspěšnosti útoku do hry#
Měl jsem to navržené hodně podobně, ale pro extrémy mi to vracelo právě buď žádný gól nebo prakticky devět gólů z deseti pokusů, což není dobré. Každopádně díky za reakci. Aspoň vím, že přemýšlím správnou cestou :)
(odpovědět)
Duck | 85.162.198.*18.2.2012 21:02

Zpět
Svou ideální brigádu na léto najdete na webu Ideální brigáda
 
 
 

 
BBCode