.cCuMiNn.: zvlastni, poslal jsem to ted znovu a odpoved prisla. Predpokladal jsem, ze jsem to ve stredu poslal driv, nez zacal bezet ticketovaci system a automaticka odpoved, snad se to nejak vyresi :)
infinity: Na každý report by ti měla přijít odpověď. Raději to pošli ještě jednou. Jinak reportované věci se budou teprve řešit, takže na reakci pár dní počkej, určitě se dočkáš :)
---------- Teprve když vstáváte s hackingem a uléháte s myšlenkou na něj, máte šanci být hackerem.
jsem zvedavej na odezvu. na prvni email, ktery byl podle pravidel, neprisla zadna odpoved a na druhy email, ktery byl mimo pravidla, prislo autoreply s cislem ticketu ...
hm | 178.248.30.*
13.2.2015 12:55
Každá snaha zvýšit bezpečnost se cení, jen to zaměření mi přijde krapet úzké ... asi to bude nařízené od mateřské firmy Deutche telekom, která prakticky totéž rozjela tuším předloni...
Na vlastní kůži jsem pocítil zhovadilost podobných programů. Konkrétně v případě PayPalu. Reportoval jsem jim chybu. Zpět jsem dostal zprávu, že už o této chybě vědí (čti: nahlásil jsem ji druhý/třetí/čtvrtý/atd/). To by mě ani tak moc nemrzelo, kdyby ta chyba nezůstala bez opravy dalšího skoro půl roku. A v tom jsem nebyl jen já. Na podivná jednání společností provozujících bug bounty programy si stěžovalo vícero lidí. Ideální je proto hlásit podobné chyby v zastoupení nějaké firmy. Snaha o vydrbání s nálezcem se pak totiž úměrně snižuje :)