Autor: .cCuMiNn. | 15.6.2014 |
Mysleli jsme si, že by bylo zábavné si to vyzkoušet. Neočekali jsme, že by to mohlo fungovat,říká Hewlett.
Ovšem najednou jsme byli bankomatem požádáni o zadání hesla.
O to více byli překvapeni, když je jejich první pokus se zadaným šestimístným defaultním heslem vpustil dovnitř. Situace ovšem nevyužili k tomu, aby z bankomatu zcizili jakoukoliv částku, prostě se jen vloupali do bankomatu a zobrazili si informace o transakcích uživatelů, výši příplatků a celkové hotovosti, která se v bankomatu nacházela.
Následně se mladíci vypravili na nejližší pobočku BMO, kde celou záležitost oznámili. Nevěřící manažer pobočky jim zprvu nevěřil, ale když jej chlapci zavedli k bankomatu, kde mu předvedli, jak se dostali do režimu obsluhy, a před jeho zraky změnili výši poplatku a uvítací zprávu zobrazovanou bankomatem, byl šokován.
BMO, která má více než 900 poboček po celé Kanadě s více než sedmi miliony zákazníků v USA, oznámila, že byla o celé záležitosti informována a již přijala opatření, aby podobným neoprávněným přístupům do svých bankomatů zabránila.
Prosím, omluvte pana Caleba Turoně a Matthew Hewletta za to, že se opozdili během polední pauzy. Důvodem byla jejich pomoc BMO se zabezpečením.